Reserveringen & gastenbeheer

Reserveringen & gastenbeheer

Ons reserveringssysteem horeca is een digitaal reserveringsboek. Hiermee kunt u overzicht houden over geplaatste reserveringen en kunt u daarnaast zelf reserveringen toevoegen en wijzigen. Ons reserveringssysteem horeca is 24/7 online. Hier hebben u en uw gast veel voordeel, omdat er altijd een bestelling geplaatst kan worden.

Optimale restaurantbezetting

Tijdens het inboeken zoekt het systeem zelf naar de meest geschikte tafel, waaraan uw gasten kunnen plaatsnemen. Op deze manier wordt ervoor gezorgd dat u een optimale restaurantbezetting heeft. U kunt zelf gemakkelijk de tafelindeling bijsturen, als u dit zelf zou willen. Met het horeca reserveringssysteem van Janssens, weet u zeker dat u geen overboekingen meer krijgt.

Zelf online reserveren

Gasten kunnen met ons online reserveringssysteem horeca zelf online reserveren. De gasten kunnen dit via uw website, facebookpagina of restaurantsites, zoals Dinnersite en Tafelreserveren.nl doen. Een groot voordeel is dat de beschikbaarheid direct zichtbaar is voor de klant. Zodra de gast een reservering plaatst, wordt de reservering vervolgens automatisch toegevoegd aan uw horeca reserveringssysteem. Voor optimale klantervaring ontvangt de gast een bevestiging via e-mail.

Gastenbeheer

Als uw gast een reservering aanmaakt, kunt u of uw gast zelf NAW-gegevens invullen. Hiermee wordt automatisch een gastenkaart aangemaakt. De Nostradamus gastenbeheermodule is een tool die u diverse marketingmogelijkheden geeft. De tool heeft bijvoorbeeld een mailingfunctie waarmee u nieuwsbrieven kunt versturen. Ook kunt u hiermee speciale evenementen onder de aandacht brengen, aanbiedingen sturen naar gasten of zelfs gasten feliciteren met hun verjaardag. Op deze manier bouwt u een goede relatie op met de klant.

Klantenlijst opbouwen

Een reserveringssysteem horeca is niet alleen handig voor het vastleggen van reserveringen, maar kan ook helpen bij het opbouwen van een klantenbestand. Door middel van een reserveringssysteem horeca kunnen klanten namelijk contactgegevens achterlaten als ze een reservering maken. U bouwt snel en gemakkelijk op deze manier aan een waardevolle klantenlijst.

Het belang van goede klantenservice

Een goede klantenservice zorgt voor een goede reputatie bij de klant. Hoe beter uw reputatie is, hoe meer trouwe klanten u zult hebben. Niet alleen brengt dit meer omzet, maar u krijgt hier ook gratis reclame van. Door te investeren in een reserveringssysteem horeca, zorgt u ervoor dat uw klanten een betere ervaring hebben tijdens het bestellingsproces.

Blijf niet achter op de technologie

Reserveren in de horeca gaat tegenwoordig bijna altijd via een online reserveringssysteem. Dit komt omdat klanten dit makkelijker en sneller vinden. Daarnaast is de drempel ook lager voor klanten om online een bestelling te plaatsen, vergeleken met een telefoontje plegen voor een reservering. Blijf dus niet achter op de technologie en investeer in een reserveringssysteem.

Neem contact met ons op!

We nodigen u uit om contact met ons op te nemen om uw specifieke vereisten te bespreken. Onze deskundige professionals staan klaar om u te helpen en u te voorzien van een oplossing die perfect aansluit bij uw wensen en vereisten.

Neem contact op

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag