Klachtenprocedure

Verbeterprocedure


BENT U NIET GEHEEL TEVREDEN? MELD HET ONS!

Uiteraard streven wij ernaar dat  u tevreden over ons bent. Daarnaast is een klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze serviceverlening kunnen verbeteren, wij zijn hier constant mee bezig, wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Voelt u zich absoluut niet bezwaard om een klacht in te dienen, wanneer wij niets horen gaan wij ervan uit dat u tevreden bent en dat wij ons werk goed hebben gedaan. Wij gaan een langdurige relatie aan met onze klanten, hier kan altijd iets verkeerd gaan en vanuit onze klant zullen wij ten alle tijden denken in oplossingen.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Janssens Kassasystemen of wanneer u niet tevreden bent over uw kassasysteem kunt u dit formulier online invullen. Uiteraard is het belangrijk dat u alles zo volledig mogelijk invult. Wij garanderen ten alle tijden een reactie binnen 4 uur na het verzenden van dit formulier, u ontvangt automatisch een kopie.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Janssens Kassasystemen BV
Ter attentie van afdeling klachtafhandeling
Industrieweg 12R
5753PC Deurne

Wij zullen direct reageren wanneer de brief door ons wordt ontvangen, echter kunnen wij de reactietijd van een online formulier niet hanteren.


KLACHTENFORMULIER

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag