top-image

Neem direct contact op: 024 - 34 44 111

SERVICE EN SUPPORT

SERVICE EN SUPPORT

SERVICE EN SUPPORT

Als echte “kassa-specialist” begrijpen wij als geen ander het belang dat uw kassasysteem altijd blijft functioneren.
Preventief zullen wij maatregelen nemen om te zorgen dat uw kassa niet stil komt te staan, echter kunnen wij nooit garanderen dat er niets kapot zal gaan..

Wanneer er bij u een calamiteit ontstaat om welke rede dan ook kunt u ons altijd bereiken 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar.

De eerste ondersteuning zult u ontvangen van een ervaren monteur die u direct te woord zal staan en samen met u opzoek gaat naar de beste oplossing om kassasysteem weer werkend te krijgen. Mocht dit met behulp van de telefoon niet lukken zullen wij indien u beschikt over een Windows kassasysteem ( kassa-automatisering ) uw systeem overnemen door vanaf afstand in te bellen met teamviewer ( zie helemaal  links boven aan deze pagina ) online support.

Tegenwoordig lossen wij meer dan 90% van de supportvragen op deze manier op, alleen hardwarematige storingen dienen op locatie te worden verholpen. Ons serviceteam komt ook buiten kantoortijden bij u op locatie om alles zo snel mogelijk weer in werking te stellen.


Reparaties aan uw kassasysteem worden door ons vakkundig uitgevoerd, mocht u iets willen opsturen wat defect is verzoeken wij u vriendelijk dit reparatieformulier in te vullen, stap voor stap staat alles beschreven, wanneer u dit formulier verstuurd kunt u vanuit uw eigen e-mail de documenten printen en gebruiken voor het versturen. Helaas kunnen wij alleen reparaties aannemen die volgens deze procedure zijn verwerkt.

LET OP: Het formulier wordt naar u gemaild. Print het formulier uit en voeg deze toe aan uw pakket. Indien wij het pakket zonder het geprinte formulier ontvangen zullen wij deze helaas moeten retourneren. Bewaar ten alle tijden uw track en tracecode dit is noodzakelijk wanneer een pakket niet wordt ontvangen.

REPARATIEFORMULIER

 


KLACHTENPROCEDURE

Uiteraard streven wij ernaar dat  u tevreden over ons bent. Daarnaast is een klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze serviceverlening kunnen verbeteren, wij zijn hier constant mee bezig, wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Voelt u zich absoluut niet bezwaard om een klacht in te dienen, wanneer wij niets horen gaan wij ervan uit dat u tevreden bent en dat wij ons werk goed hebben gedaan. Wij gaan een langdurige relatie aan met onze klanten, hier kan altijd iets verkeerd gaan en vanuit onze klant zullen wij ten alle tijden denken in oplossingen.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Janssens Kassasystemen of wanneer u niet tevreden bent over uw kassasysteem kunt u dit formulier online invullen. Uiteraard is het belangrijk dat u alles zo volledig mogelijk invult. Wij garanderen ten alle tijden een reactie binnen 4 uur na het verzenden van dit formulier, u ontvangt automatisch een kopie.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Janssens Kassasystemen BV
Ter attentie van afdeling klachtafhandeling
Industrieweg 12R
5753PC Deurne

Wij zullen direct reageren wanneer de brief door ons wordt ontvangen, echter kunnen wij de reactietijd van een online formulier niet hanteren.


KLACHTENFORMULIER

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag