StoreContrl Cloud

COMPLETE WINKELAUTOMATISERING!

StoreContrl Cloud is een softwareprogramma dat, in combinatie met hardware, een winkel(keten) compleet automatiseert. Het kassaprogramma kenmerkt zich door gebruiksvriendelijkheid en veelzijdigheid. Met aanpassingen in de programmatuur maken we het kassascherm naar uw wensen op maat. Hierdoor kunnen zowel ervaren als onervaren computergebruikers zonder tijdrovende trainingen snel aan de slag. Het backofficeprogramma draait ‘in de cloud’. U kunt altijd en overal bij uw gegevens en u kunt aanpassingen direct toepassen.

StoreContrl-cloud

 

 

 

 

 

 

 

StoreContrl-Cloud-User

StoreContrl Cloud

Op basis van actuele cijfers kunt u direct belangrijke beslissingen nemen. De software is flexibel te gebruiken en afgestemd op uw bedrijf. Wij leveren alleen de modules die u nodig heeft. U betaalt dus niet voor onderdelen die u niet gebruikt. Deze softwaremodules kunt u flexibel, maandelijks afsluiten en opzeggen. De geleverde hardware is direct uw eigendom.

Afrekensysteem

De kassamodule met touchscreen maakt het gebruik van toetsenbord en muis bij het afrekenen overbodig. Dit zorgt voor een snelle afhandeling voor de klant en gebruiksgemak voor uw werknemers. De kassamodule richten we naar uw wensen per gebruiker in. Hierdoor heeft u geen last van overbodige knoppen of functies op uw kassascherm. De kassamodule wordt lokaal op de kassa-pc geïnstalleerd en online bijgewerkt via de backoffice. U bent dus niet afhankelijk van de internetverbinding. Wanneer uw internetverbinding uitvalt, kunt u gewoon doorwerken met de kassa en als de verbinding weer is hersteld, werkt het kassaprogramma alle wijzigingen en toevoegingen automatisch bij.

Klantenbeheer StoreContrl

StoreContrl Cloud neemt uw klantenadministratie over. Met een klantenpas of adresgegevens selecteert u de klant uit de database. U kunt alle gegevens van uw klanten kwijt en eenvoudig bijhouden wat en wanneer iemand bij u gekocht heeft. Ook heeft u de mogelijkheid tot het bekijken van aankopen of kortingsystemen te hanteren voor uw vaste klantenkring. Met een directe koppeling naar uw klantenbestand kunt u een klant laten sparen
met één van de drie spaarsystemen van StoreContrl. Het systeem geeft u de mogelijkheid om klanten te koppelen met een pas of ze op te zoeken aan de hand van klantgegevens. U kunt de klant op rekening laten kopen of artikelen op zicht meegeven. Het systeem biedt u overzicht. Alle verkopen worden opgeslagen onder een medewerkersnummer: er wordt geregistreerd wie de klant heeft geholpen. De naam van de verkoper staat ook op de kassabon voor de klant.

Rapportages

In het rapportageoverzicht van StoreContrl kunt u verschillende rapportages bekijken. U kunt hierbij inzoomen op diverse segmenten en filialen. Op basis van onze ruimte retail ervaring hebben we de belangrijkste en meest voorkomende financiële overzichten ingebouwd. Wanneer blijkt dat u door een specifieke werkwijze een ander soort rapportage nodig heeft, dan kunnen we deze voor u op maat maken.

Backoffice mobiel toegankelijk

Uw backoffice-module draait op een aparte server waar u altijd en overal op kunt inloggen. Hierbij bepaalt u zelf hoeveel gebruikers u nodig heeft en hoeveel personen er tegelijkertijd kunnen inloggen. Op iedere schermresolutie kunt u uw overzicht in- en uitschuiven. Dit is erg handig als u rapportages of overzichten vanaf uw mobiele telefoon of tablet bekijkt. U kunt zelf diverse widgets toevoegen of wijzigen. U kiest dus zelf per gebruiker wat u wilt zien. Dit kan de agenda zijn, de weersverwachting of diverse soorten grafieken met de omzet- of winstprognose (per filiaal) van die dag.

Storecontrl-Cloud-Screen

 

 

 

 

 

 

 

 

Voordelen van StoreContrl Cloud

• Volledig cloud-based
• Altijd en overal bereikbaar
• 2 -dimensionale maatbalken
• Realtime rapportages • Geïntegreerde webshopkoppeling
• Multi-user levels • G eoptimaliseerd voor 1-100 filialen
• Eenvoudig in gebruik • Alle data veilig in de CloudVault

De mogelijkheden (afhankelijk van uw inrichting):

• Artikelen zoeken in de voorraad
• Bedragen wijzigen
• Bonnen in de wacht zetten
• Kassakorting
• Koppeling klantenspaarsysteem
• Korting in procenten
• Op zicht verkopen
• Pin-koppeling
• Tegoedbon
•Verkoop op rekening
• Uitgavenregistratie
• Giftcard verwerken
• Eenvoudig retourneren via de kassabon

Vraag informatie aan

Voorraadoverzicht

• Actuele voorraad
• Af te waarderen voorraad
• Historische voorraden
• Voorraden per maand

Financieel overzicht

• Breakeven-overzichten per merk, soort, groep en leverancier
• Doorverkoop
• Gemiddelde besteding totaal en per werknemer
• Merkenanalyse
• Omzet per betaalwijze
• Omzetten per groep • Omzetvergelijking per jaar, maand en dag
• Omzettotaal en -totalen per werknemer
• Personeelsaankopen • Return on investment / verkopen per merk, soort, groep en leverancier
• Verkopen totaal en per werknemer
• Verkoopoverzichten in een Excelsheet

Inkoopoverzicht

• In- en uitboekingen
• Producten in bestelling
• Overzicht van uw boekingen

Cloud-social

Menu

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag