ADVIES & CONSULTANCY

DE EXPERTISE VAN PRAKTIJKSPECIALISTEN

Technologische ontwikkelingen volgen elkaar de laatste decennia in rap tempo op. Die voortschrijdende techniek is onlosmakelijk verbonden met succesvol ondernemen. Dat vergt van een u als ondernemer uiteenlopende capaciteiten. Behalve HR-manager, fiscaal/juridisch specialist en inkoopprofessional kan u onmogelijk ook nog eens ICT-professional zijn.

Focus

Onze consultants weten van de hoed en de rand. Zij zijn zelf ex-retailer of ex-horeca medewerker. Dat maakt dat zij volledig op de hoogte zijn van talloze slimme technische oplossingen om uw workflow te stroomlijnen. Digitalisering van uw organisatie betekent efficiënter (en dus kostenbesparend) werken. Hierdoor kunt u zich volledig focussen op het ondernemen zelf.

Behoefteninventarisatie

Onze consultants zijn allerminst gladde verkopers, maar praktijkspecialisten die meedenken. Zij zullen u niet vermoeien met dure marketingtermen. Vanwege hun retail- of horeca-achtergrond begrijpen zij uw specifieke wensen en kunnen ze u adviseren over zinvolle en slimme oplossingen.

BOOST voor uw rendement

Slimmer en efficiënter

Soms is het verstandig ingesleten gewoontes te veranderen en patronen te doorbreken. Maak gebruik van ons gratis advies en laat ons met een kennersblik onderzoeken wat slimmer en efficiënter kan. Want waarom zou u opnieuw het wiel uitvinden als wij van Janssens Kassasystemen geslaagde praktijkvoorbeelden met u kunnen delen?

Onze adviseurs kijken verder dan kassa’s en kassa-automatisering. Zij houden hun kennis dagelijks op peil en zijn uitstekend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daag ons gerust uit en vraag hier informatie aan.
Wij adviseren en ondersteunen u graag. Laat uw gegevens achter en wij bellen/mailen u terug en maken desgewenst direct een afspraak.

Onze klanten in de Retail:

“Ik twijfelde al tijden over een uitgebreider kassasysteem. Eigenlijk vond ik het nogal overdreven om met voorraadbeheer te gaan werken; dat kost toch veel te veel tijd? Een medewerker van Janssens Kassasystemen stelde voor om vrijblijvend langs te komen om te zien samen te bekijken welk systeem bij me past. Ik stond direct versteld van de gebruiksvriendelijkheid en het gemak. Met weinig werk kan ik toch een heleboel. Eerlijk gezegd kon ik na een paar weken al niet meer zonder dit kassasysteem!”

“Ondernemen is vooruit kijken, dat staat voor mij als een paal boven water. Dus online verkopen hoort er vandaag de dag bij. Maar hoe regel ik dit goed met mijn voorraad uit de winkel? Een collega-ondernemer tipte me over de mogelijkheden van Janssens Kassasystemen. En die mogelijkheden zijn eindeloos. De adviseurs dachten goed mee met mijn wensen en kwamen zodoende tot een advies dat compleet daarop aansloot: een betaalbare webshop die 1-op-1 communiceert met de kassa in de winkel, zodat ik alles vanuit één systeem kan beheren. Ideaal!”

Onze horeca klanten:

“De derving binnen ons bedrijf was te hoog. We dachten te weten wat onze hardlopers waren. Adviseurs van Janssens Kassa hebben ons de tools gegeven om deze eenvoudig in kaart brengen. Onze chef-kok gebruikt deze informatie nu wekelijks voor zijn inkoop en menu-engineering.”

“Tijdens het laatste overleg met onze accountant schrokken we van onze personeelskosten en het personeelskostenpercentage van de omzet. Gelukkig beschikt unTill® over een managementtool waardoor we real-time inzicht hebben in de personeelskosten en efficiënter kunnen roosteren. Nu kunnen we voortaan direct bijsturen en komen we niet voor verrassingen te staan.”

“We wisten niet hoe we onze productiviteit konden meten en onze medewerkers stimuleren en motiveren tot meer bijverkoop. Na enkele aanpassingen in de automatisering en een training van een adviseur van unTill® is de omzet en dus ook de productiviteit gestegen. Onze medewerkers voelen zich nu nog meer betrokken bij de zaak. Onze medewerkers dagen elkaar zelfs op een positieve manier uit.”

“Zelf ben ik niet zo thuis in computers en automatisering. Ik was bang om over te stappen naar een systeem met meer mogelijkheden en wist niet dat het zo gebruiksvriendelijk zou zijn. Snelheid en efficiency zijn gestegen en ik ben ook nog eens minder tijd kwijt aan mijn administratie. Dit had ik veel eerder moeten doen!”

 

Meer weten?   Neem contact met ons op   |   Vraag informatie aan

Menu

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag