DiVino – Hapert

24 maart 2020

Een prettige samenkomst voor eten en drinken bij Restaurant en wijnbar DiVino. De hele avond tafelen met een bijzonder glas wijn en afsluiten met een kopje koffie. Eigenaren Iris en Eric van Gerwen hebben een duidelijke visie op de klanten beleving van DiVino voor hun gasten. Het unTill kassasysteem, sluit aan bij hun persoonlijke wensen en deze visie.

Iris van Gerwen – Eigenaar DiVino:

“Door onze eerdere ervaring met andere kassa’s wisten we heel goed wat we niet wilden, zoals een leverancier die ervoor zorgt dat je de backoffice niet kunt bijhouden. Met unTill kan ik altijd werken met een schoon systeem.

We hebben meerdere partijen in onze selectie meegenomen. Zo hebben we ook gekeken naar partijen die werken met iPad-systemen en partijen die een heel goedkoop pakket boden. Na alles zorgvuldig bekeken te hebben, hebben we gekozen voor unTill. Zij bieden het beste pakket en een overzichtelijk backoffice systeem. Dit was voor ons heel belangrijk.”

www.divino-hapert.nl

  

Het unTill Kassasysteem voldoet aan de eisen van de boekhouder – accountant.

Met een overzichtelijke backoffice, biedt unTill, DiVino een kassasysteem die de boekhouder of accountant altijd online en directe toegang biedt tot de juiste cijfers. Iris vertelt dat het systeem niet alleen aan haar eigen eisen, maar ook aan die van haar accountant voldoet en zijn advies in haar keuze voor unTill heeft meegenomen. Er bestaat een breed aanbod aan uitgebreide koppelingen voor boekhoudprogramma’s en meer.

“Onze accountant is erg positief over unTill, omdat het kassasysteem voldoet aan de eisen die de Belastingdienst stelt.”

 

Iedere ochtend worden de kassagegevens automatisch in the cloud bijgewerkt in het boekhoudsysteem. “Vraagt mijn accountant naar de kassagegevens van een specifieke dag in het verleden, dan draai ik binnen een paar tellen deze gegevens voor hem uit. Niets behoeft meer handmatig te gebeuren. Het kassasysteem verwerkt dit eenvoudig, erg handig en snel.”

De unTill horeca automatisering loopt voorop in zijn functionaliteit.

Onze medewerkers begrijpen het systeem snel. Het werkt overzichtelijk en is duidelijk. Om aan de klantbeleving te blijven bijdragen en in contact met de gasten te blijven, verwerkt DiVino bestellingen aan tafel uit het hoofd. Daarom maken zij geen gebruik van de optionele handterminals. Wel maken zij gebruik van 2 kassasystemen op 2 locaties in het restaurant: een vast kassasysteem en een mobiel kassasysteem, dat in de zomer op het terras wordt toegepast.

“Dit is voor elk bedrijf natuurlijk verschillend. Ik weet wel dat unTill alle benodigde hardware levert en dat jullie voorop lopen op het gebied van kassasystemen. In gebruiksvriendelijkheid, maar ook bedrijfsondersteunend, bijvoorbeeld door de koppeling met het boekhoud- en het planningsysteem. Nieuwe medewerkers kunnen vrij snel met unTill aan de slag. Het is natuurlijk altijd even zoeken voor nieuwe collega’s waar ze iets kunnen vinden en ieder kassasysteem is anders. Wij geven altijd een toelichting en merken dat het vlot genoeg gaat. Het is snel duidelijk voor onze medewerkers.”

 

Tips van Iris voor nieuwe ondernemers:

 

“Het is belangrijk dat de kassa voldoet aan jouw persoonlijke eisen. Zorg ervoor dat je goed weet hoe de pakketten in elkaar steken zodat je ook weet wat niet mogelijk is. Naast de opties is ook de nazorg belangrijk. Je moet altijd kunnen bellen. Voor ons was unTill daarom de beste oplossing.”