Het Rijk golfbanen – Rijk van Margraten

24 maart 2020

Geen handmatig overtikken en losse bonnen meer voor het Rijk Golfbanen. De tender, geschreven op prijs, service, trainingsmogelijkheden en goede referenties, wees naar de golfbaan oplossingen gekoppeld aan het unTill kassasysteem. Wij spraken met Martin Snider, de General Manager van Golfbaan Het Rijk van Margraten. Ook Het Rijk van Nunspeet, Het Rijk van Nijmegen en Het Rijk van Sybrook zijn onderdeel van het bedrijf en gebruiken het kassasysteem.

Martin – General Manager van Golfbaan Het Rijk van Margraten:

“We zijn erg tevreden met unTill. Het kassasysteem biedt een extra paar ogen voor onze medewerkers. Natuurlijk moeten de medewerkers zelf alert blijven, maar de kassa geeft ook aan wanneer een tafel even geen aandacht heeft gehad.”

www.golfenophetrijk.nl

 

Een aantrekkelijke prijs en gebruiksvriendelijkheid geeft doorslag voor keuze kassasysteem.

Het gebruik van handhelds en het gemak van de koppeling met keukenschermen voor de horeca faciliteiten van de golfbaan, waren doorslaggevend naast de flexibiliteit die het kassasysteem zelf biedt. unTill sluit het beste aan bij de wensen van de diverse golfbanen.Het werken met tegoeden op ledenpassen werkt flexibel en draagt bij aan het gebruiksgemak. Een gekoppelde app geeft leden een helder en duidelijk inzicht in hun uitgaven. Pin en cash betalingen blijven daarnaast mogelijk. Het systeem is daarnaast wifi onafhankelijk en snel in het gebruik.

De communicatie tussen bediening en keuken verloopt een stuk sneller met unTill.

“Zodra de bestelling op het terras is opgenomen, is de bestelling zichtbaar bij de bar maar ook in de keuken. Een ander voordeel is dat leden met een betaalkaart met bartegoed kunnen betalen. Die bedragen worden realtime afgeboekt en zijn direct zichtbaar in de app. Zo weten leden altijd hun actuele saldo. ”

 

Horeca kassa training op maat

Martin is erg te spreken over de training die unTill-dealer Janssens Kassasystemen heeft verzorgd.

“We hebben zelf input gegeven en dit is goed vertaald naar de horecatraining. Na de training waren we nog meer op de hoogte van de front- en backoffice mogelijkheden. Met een uitgebreid kassasysteem gebruik je anders alleen het topje van de ijsberg. Wij zijn erg tevreden met unTill. Als er onverhoopt zaken onduidelijk zijn, kunnen we altijd goed terecht bij de helpdesk.”

 

Zou Martin unTill ook aanbevelen aan andere golfbanen:

“unTill kent een groot gebruiksgemak waardoor iedere medewerker, jong of oud, beginner of ervaren, er snel vertrouwd mee is.”