SERVICE EN SUPPORT

SERVICE EN SUPPORT

SERVICE EN SUPPORT

Als echte “kassa-specialist” begrijpen wij als geen ander het belang dat uw kassasysteem altijd blijft functioneren.
Preventief zullen wij maatregelen nemen om te zorgen dat uw kassa niet stil komt te staan, echter kunnen wij nooit garanderen dat er niets kapot zal gaan..

Wanneer er bij u een calamiteit ontstaat om welke reden dan ook kunt u ons altijd bereiken 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar.

De eerste ondersteuning zult u ontvangen van een ervaren monteur die u direct te woord zal staan en samen met u opzoek gaat naar de beste oplossing om kassasysteem weer werkend te krijgen. Mocht dit met behulp van de telefoon niet lukken zullen wij indien u beschikt over een Windows kassasysteem ( kassa-automatisering ) uw systeem overnemen door vanaf afstand in te bellen met teamviewer online support.

Ga naar onze pagina supportvraag indienen voor meer informatie!

Tegenwoordig lossen wij meer dan 90% van de supportvragen op deze manier op, alleen hardwarematige storingen dienen op locatie te worden verholpen. Ons serviceteam komt ook buiten kantoortijden bij u op locatie om alles zo snel mogelijk weer in werking te stellen.

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.


 

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag