FAQ Janssens Kassasystemen

Veel gestelde vragen aan ons verkoopteam – FAQ

Heb ik een server nodig?
Nee, de database draait lokaal op de kassa; heb je meer dan 1 kassa dan synchroniseert deze met kassa 2,3,4 etc. Geen hoofdkassa maar beiden zijn hoofdkassa. Feitelijk heb je dus met 2 kassa’s 4 x de database.

Werken jullie in de Cloud?
Nee, unTill is een hybride oplossing. Dat wil zeggen, de kassa draait lokaal en is niet afhankelijk van internet. Uiteraard kan de backup in de cloud of door middel van Web Management online beheerd worden.

Welke handhelds kan ik gebruiken?
UnTill heeft de mogelijkheid om met zeer veel soorten handhelds te werken. Van Android tot ios; van professioneel tot consumentendevice zoals tablets, smartphones. U heeft zelfs de keuze uit Wifi of Radiofrequentie voor de verbinding

Ik heb een bestaande pinterminal; kan ik deze koppelen?
U adviseur zal het merk en type bekijken. We hebben verschillende merken welke wij kunnen koppelen aan zowel kassa als handterminal. Dus draadloos gekoppeld (bijv. voor uw terras) is ook mogelijk!

Wij willen graag minder tijd besteden aan de administratie en meer met onze gasten bezig zijn, is daar een oplossing voor?
Dat is mogelijk! unTill koppelt met vrijwel ieder boekhoudpakket, kijk bij onze koppelingen of uw pakket ertussen staat.
De volgende gegeven worden rechtstreeks in uw boekhouding geschoten: Omzet, BTW gesplitst, Grootboeknummers, Betaalwijze, Geconsolideerde facturen per debiteur. U mag uw adviseur of accountant altijd contact op laten nemen voor meer informatie.

Ik heb maar een klein cafe; is unTill evengoed geschikt?
Jazeker, wij hebben systemen van eenvoudig tot uitgebreid. Voor de kleinere bedrijven hebben we unTill basic of bijv de Tripos kassa.
Onze adviseurs weten perfect welke bij u past

Overal betaal ik maandelijkse kosten; dit wordt zo duur na een aantal maanden. Is dat bij Janssens Kassasystemen ook het geval?
Nee bij onze unTill en Tripos Food en Tripos Retail kassasystemen is dat niet het geval! Wij hanteren een eenmalige aanschaf zonder verplichte licentiekosten of zonder verplicht onderhoudscontract. Bij het verkoopgesprek worden altijd de opties besproken. Ook zonder service overeenkomst word u uiteraard geholpen door onze deskundige technische collega’s

Ik heb steeds meer moeite om goed personeel te vinden? Hebben jullie daar ervaring mee om daar goed mee om te gaan?
Jazeker, daar zijn verschillende opties voor. Kijkend naar de keuken werken we veel met keukenschermen ipv bonnetjes. Zo werk je effectiever, heb je meer overzicht. Door bereidingstijden te koppelen aan gerechten kunnen zelfs minder ervaren keukenmedewerkers zorgen voor een gestroomlijnde dienst!
Heeft u te weinig bedienend personeel en toch een groot terras; geen zorgen. Met de bestelapps van tegenwoordig kunnen de gasten zelfs bestellen en betalen. Zo houdt u omzet ondanks te weinig personeel
Wilt u uw personeel toch effectief inzetten om de kosten zo laag mogelijk te houden dan hebben we altijd nog de Nostradamus Personeelsplanner. Gekoppeld aan uw kassa word bepaald op welke momenten de meeste personeelsleden ingezet moeten worden. Deze uren worden verwerkt in Nostradamus en optioneel gekoppeld aan uw verloningspakket


Veel gestelde technische vragen – FAQ

Onze piekmomenten in het weekend en de avond. Zijn jullie dan bereikbaar?
Uiteraard zijn wij bereikbaar. Ons team van specialisten is 24/7 bereikbaar om u te woord te staan. Ruim 90% van de vragen zijn online of telefonisch op te lossen.
Is het een urgent probleem die wij op locatie moeten oplossen dan helpen we u graag.

Ik krijg een nieuwe menukaart, kan ik deze artikelen zelf aanmaken?
Dat is zeker mogelijk. Wij kunnen de u altijd assisteren hiermee. Vaak zijn er maar een paar artikelen nodig als voorbeeld voordat onze klant dit helemaal zelf kan.
Wilt u iets meer zekerheid; wij kunnen altijd een handleiding of stappenplan naar u toesturen

Er is een printer kapot, hoe krijg ik nu mijn bonnen eruit?
Heeft u meer dan 1 printer dan leiden we de defecte printer toch gewoon om naar deze! Dit kunnen wij op afstand via Teamviewer. Een nieuwe printer kunnen we opsturen en op afstand instellen.

Uw antwoord niet gevonden?

Neem contact op

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag