Tripos kassasysteem Stomerij

Tripos stomerij

Tripos Stomerij het kassasysteem met de uitgestreken versie van eenvoud

“Met minimale handelingen, uw kassasysteem volledig op de rit”

Of u nu ‘de was’ doet voor de klant aan de balie of u verzorgt de reiniging van kledingstukken voor het gehele ziekenhuis. Voor Tripos maakt dit niets uit, want het is inzetbaar bij de kleine en grote ondernemer met digitale wensen. Voor u is het belangrijk dat de registratie feilloos verloopt en dat de klant snel geholpen is. Tripos is dan ook het systeem dat met u meedenkt en die ervoor zorgt dat u met zo min mogelijk handelingen alles kan uitvoeren. Onderstaand voor u een paar belangrijke voorbeelden waarom het ideaal inzetbaar is bij uw onderneming!

Voor wie:
  • Voor de Stomerij die kiest voor eenvoud en een eenmalige aanschafprijs.
3 redenen waarom:
  • Eenvoudig in gebruik
  • Minimaliseren van fouten bij werknemers
  • All-in prijs voor kwaliteit
3 belangrijke kenmerken:
  • Registratie op datum
  • Overzicht orders particulier of bedrijf
  • Ordernummering of barcode
BRANCHE GERICHTE ‘STOMERIJ’ KASSA FUNCTIES

Registratie
Geef aan of er al betaald is of dat dit bij afhaal wordt gedaan. Ook een duidelijke registratie van datum voor ophalen

Overzicht orders
Een duidelijk overzicht in alle uitstaande opdrachten voor zowel particulier als bedrijf

Automatisch printen
Per product komt er het aantal vooraf ingestelde hoeveelheid bonnen uit.

Nummering of barcode
U kan ervoor kiezen dat het systeem ordernummers per klant of barcodes aanmaakt

TRIPOS KASSASYSTEEM BASIS FUNCTIONALITEITEN
  • Klantgegevens beheren
  • Spaarsysteem
  • Vaste bon tekstregels
  • Variabele bon tekstregels
  • Gesplitst afrekenen
  • Autonummering bonnen
  • Retourneren
  • Kortingspercentages voeren
  • Productgroepen aanmaken
  • Voorraadbeheer
  • Trainingsmodus / Inleren kassa
  • Rapportage overzicht
  • EAN invoer
  • Bon printer
  • Pin-koppeling
TRIPOS CLOUD IS DE BACKOFFICE SOFTWARE VAN UW KASSA OP EEN ONLINE PLATFORM

Met deze krachtige oplossing kunt u, op welk moment of welke locatie ook, inloggen in uw kassasysteem. Via de cloudoplossing kunt u analytische gegevens bekijken maar ook uw kassasysteem beheren. Het systeem geeft u direct toegang tot de realtime verkoopgegevens in aantrekkelijke grafieken en zorgt ervoor dat u uw financiële verslagen in PDF, CSV of Excel kunt exporteren.

 

  • Realtime
  • Persoonlijk dashboard
  • Meer dan 200 rapportages tot uw beschikking in diagram weergave
  • Kassa indeling op afstand beheren
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer/leveranciersbestellingen
  • Interfiliaal verkeer
  • Uitgebreide cadeaubon ontwerp en beheer
  • Kies uit één van de negen verschillende boekhoudkoppelingen
  • Webshop integratie met verschillende platformen
DE BESTELLING VAN HET TRIPOS STOMERIJ KASSASYSTEEM, BESTAAT UIT DE VOLGENDE STAPPEN:
  1. Intake / wensen inventariseren
  2. Programmeren van uw Tripos Stomerij installatie
  3. Kassatraining (+ optioneel de Cloud training *)
  4. Installatie / ingebruikname op locatie

Tripos betreft een eenmalige investering. U mag rekenen op complete, professionele begeleiding van onze praktijkspecialisten, inclusief professionele hardware die tegen een stootje kan. U haalt met Tripos dan ook kwaliteit in huis, toegespitst op uw branche en komt achteraf niet voor onverwachte kosten te staan.

* Optioneel is de Cloud module waaraan een jaarlijks bedrag zit verbonden. Dit kan op elk gewenst moment toegevoegd worden aan het Tripos systeem.

Rapportages

Voor elke ondernemer is het belangrijk om te weten wat er is verkocht. Daarom moet u snel een overzicht naar voren kunnen halen waarin u ziet wat de cijfers zijn. U kan hier denken aan een volledig journaal waarin alles staat gesplitst per groep. Wilt u er dan dieper op in gaan, dan pakt u een journaal per product. Of bekijk welke groep per dag of per uur het meest over de toonbank gaat. Tripos laat u elk journaal zien!

Wilt u het uitgebreider? Dit kan met Tripos Cloud. U kunt op afstand alles inzien en heeft op dat moment de beschikking voer meer dan 200 rapportages!

Overzicht van elke stoom- en reiniging beurt

Na één week heeft u al genoeg producten in uw zaak aanwezig, dat het onoverzichtelijk wordt als niets is gecodeerd. Bij elke reiniging wordt er voor elk product een unieke code aangemaakt of barcode geprint. Bij het ophalen correspondeert het nummer op de bon met de nummers van de producten en alleen dit nummer typt u in. De verkoop komt naar voren en er kan gelijk worden afgerekend. Zo simpel moet het zijn!

Beperk fouten

Tripos bevat een trainingsmodus om elk personeelslid gewend te laten raken met het systeem. Ook kan er overzichtelijk en visueel afgerekend worden om correct met contant geld om te gaan. U zal geen kasverschil meer hebben.

Overzicht van orders

Een nieuwe opdracht voor het stomen is zo gebeurd. Voorzie elke opdracht van een ordernummer of van een barcode. Bij afhaal zoekt u snel op het ordernummer of u scant de barcode. De klant kan gelijk afrekenen mits er vooraf is betaald.

Particulier of bedrijf?

Het kan zijn dat u als ondernemer de stomerij bent waar bedrijven zich melden als grote hoeveelheden gereinigd moeten worden. Denk bijvoorbeeld aan een ziekenhuis of andere zorginstellingen. Registreer daarom alle opdrachten op klant om zo een duidelijk overzicht te creëren per periode.

3-delig pak of één overhemd?

In Tripos kan u per product gemakkelijk extra instellingen toevoegen. Het is logisch dat wanneer u een vaste prijs heeft voor een overhemd dat er direct een bon uitkomt. Maar voor een 3-delig pak zullen er 3 bonnen bevestigd moeten worden. Daarom kan u per product bepalen hoeveel bonnen er gegenereerd moeten worden. Wel zo handig en nooit geen kledingstuk dat kwijt is!

Registratie

Geen handgeschreven bonnetjes meer, dat is het voordeel van geautomatiseerd te werk gaan. Dat geldt dus ook voor de afhaaldatum. Nadat u heeft aangegeven of er vooraf wordt betaald of er na, geeft u de datum wanneer het klaar is. Dit komt op de bon voor klant, maar wordt ook verwerkt op de bon voor elk product.

 

All-in prijs & kwaliteit

Zoals u al heeft kunnen lezen prijzen onze klanten Tripos om zijn eenmalige aanschafprijs. Hiermee zijn wij één van de weinigen die een vol geautomatiseerd systeem kunnen aanbieden zonder dat er verplichte maandelijkse lasten om de hoek komen kijken. Dat klinkt voor veel ondernemers als muziek in de in oren.. Lees hieronder alle basis functionaliteiten van Tripos en bekijk of dit aansluit bij uw behoeften. Uiteraard mag u ook direct contact opnemen zodat wij u kunnen adviseren.

 

Neem contact op

Informatie aanvraag:

Demo Aanvraag